מערכת ניהול הזמנות ClickEat
ייעודית לדגים
לאחר פיתוח מתמשך של יותר מ-7 שנים, הקמנו מערכת ייעודית לתפעול וניהול מערך המשלוחים וה-TA אונליין – עבור עסקי דגים מקומיים או רשתות להפצת דגים טריים, מערכת אחת מושלמת שתיתן לכם את האפשרות להיכנס לעולם האונליין, מבלי להתפשר באופן הכנת הבשר והשירות בסניף שאתם רגילים לתת.

במציאות החדשה של חיינו הדבר החשוב ביותר לעסק שלך זו היכולת להעביר אותו למרחב הווירטואלי , לשמר לקוחות ולהגדיל מכירות!
ובמקביל מייצרת ערך רב לבעל העסק – ROI גבוה ויחסי המרה גבוהים משמעותית מהמקובל בענף וזאת בעזרת ממשק ניהול ושיווק אקטיבי ויעיל אשר כולל שילוב של מספר מערכות במקביל.
מערכת לניהול ימים
אזורי משלוח
התממשקות מלאה לקופות
ומשקלים חכמים
תצוגה ייעודית לבחירת משקל
וגודל הנתח ואופן הפריסה
אזור אישי ושחזור
הזמנה בקליק
דו"חות תפעול
והכנה למשלוח
מערכת שיווק
והגדלת מכירות
360 ClickEat
מייצרת חוויה חדשה בענף ה- Delivery Food באמצעות מערכת שנועדה לתת פתרון כולל וחוויה יוצאת דופן במרחב הדיגיטלי לעסקי דגים, החל ממערכת הזמנות מקוונת דרך שיווק, ניהול שליחים, מועדון לקוחות, דו"חות ניהול ותפעול של משלוח, התחברות לשקילה וסליקה מאובטחת ועוד.
נוסף לשותף הטכנולוגי, ClickEat תלווה אתכם מהיבט מיתוג וגרפיקה והשיווק הדיגיטלי לעסק, כלל הפתרונות הדיגיטלים לעולם משלוחי הדגים במקום 1
ב-7 השנים האחרונות, השקענו מאות אלפי שעות פיתוח, בהקמת מערכת ייעודית לקצביות, מעדניות בשר ואיטליזים. בתום אפיון קפדני, התאמנו את המערכת כך שתיתן מענה מקיף ב-3 תחומים מרכזיים:

מוטמעת ועובדת בהצלחה רבה בחנויות דגים ורשתות מהמובילות בישראל
שאלות ותשובות
האם מערכת ClickEat מגדילה את המכירות של חנויות דגים?
כן, בדוחות ששלחו אלינו בעלי חנויות דגים, לאחר שהכניסו לשימוש את מערכת ClickEat, אנו רואים את ההשפעה החיובית על כמות העסקאות ובנפח של כל הזמנה. מערכת ClickEat מצויידת ברכיבים להגדלת מכירות במטרה להגדיל את היקף הקניות ע"י הצעת מוצרים משלימים בהתאם לדג שנרכש (אפסייל), הצגת מבצעים והטבות, ואף ניהול מועדון לקוחות.
איך ClickEat עוזרת למוכרי דגים לא לטבוע בין כל ההזמנות הנכנסות?
אפשר להפסיק לרשום על פתק ולקוות שלא יילך לאיבוד ולא צריך לזכור איפה רשמתם ומי שלח לכם בווטסאפ. מערכת ClickEat הינה ייחודית מסוגה בכך שהיא מותאמת לצרכים של מוכרי הדגים. היא מייעלת מאוד את ניהול המלאי, הזמנות והמשלוחים. כל ההזמנות זורמות במהירות, מרוכזות ומוצגות באופן ברור כולל כל ההערות לחיתוך הדג ובקשות מיוחדות. המערכת מחוברת למשקל, למדפסת בונים והמדבקות וההזמנות מגיעות היישר לקופה ולמשקל. ניתן לעדכן את הסטטוס ולעקוב אחר ההזמנות כך שכל הזמנה תטופל כהלכה ובזמן.
ללקוח בחנות דגים יש הרבה בקשות מהמוכר, איך ניתן לכך מענה בהזמנה באתר?
ClickEat מתפקדת כמו סניף וירטואלי של חנות הדגים שלכם. היא מספקת שירות ללקוח באופן מלא כאילו הזמין מולכם בחנות הפיזית. הלקוח יכול לבחור את סוג הדג, המשקל וצורת החיתוך המועדפת (פרוס, ספר, פילה או שלם). לצד זאת, יש אפשרות להוסיף בקשות מיוחדות. כאשר מוצר / דג מסוים אזל מערכת ההזמנות מתעדכנת באופן אוטומטי ומציגה "אזל מהמלאי", כך שהלקוח מודע לכך בשלב ההזמנה ובוחר מיד דג אחר ולא מגלה זאת שיחת טלפון כשאתם מכינים לו את ההזמנה.
האם כל אחד יכול לנהל חנות דגים עם מערכת ClickEat?
כמובן! מערכת ClickEat קלה מאוד לתפעול, ידידותית ולא מחייבת ידע או כישורים טכניים. היא בנויה לענות על צרכים של מוכרי הדגים ולייעל תהליכים ולא להקשות או לסרבל את העבודה השוטפת. לאחר הדרכה על המערכת תוכלו בקלות לערוך תפריטים, להעלות תפריטים מיוחדים (כגון מוצרים לחג), לעקוב ולנהל את המלאי, לשנות את אזור המשלוחים וזמני השירות, להציג הטבות ומבצעים ולעקוב אחר קצב המכירות.
איך מתבצע החיוב אם הדגים נמכרים לפי משקל?
בעזרת רכיב ליקוט ושקילה מערכת ההזמנות של ClickEat מחוברת באופן ישיר למשקל בחנות הדגים. החיוב בפועל לא מתבצע בשלב ההזמנה, המערכת רק תופסת מסגרת (עסקת J5) ובזמן הכנת המשלוח ורק לאחר השקילה מתבצע החיוב הסופי באופן אוטומטי.