כותרת אלמנט
עמוד הבית » שאלות נפוצות
כמה מהר ניתן להסיר ממערכת הזמנת המשלוחים מנות שאזלו בשעת עומס?
לחיצת כפתור אחת זה מספיק מהר? ב- ClickEat ישנו רכיב הסרת מוצרים ותוספות בצורה רוחבית. כלומר אם אזל מרכיב במנה, לדוגמה חזה עוף, בלחיצה מהירה בממשק הניהול ניתן להסיר מהתפריט את כל המנות והתוספות המכילות חזה עוף.
למי פונים לצורך סגירת אזורי משלוח בשעת עומס?
ניהול אזורי המשלוח נעשה באופן עצמאי ופשוט לתפעול. בעזרת הפיצ'ר של סגירת אזור משלוחים מסוים אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם בלחיצת כפתור. ניתן לסגור אזור משלוח באופן זמני (לחצי שעה/שעה) או לסגור ללא הגבלת זמן ולפתוח שוב את האזור למשלוחים כשהלחץ יורד.
האם עלי ליצור קשר עימכם בכל פעם שיש לעדכן הנחות ומבצעים?
אין צורך, הפיצ'ר הנחות ומבצעים של ClickEat ניתן לתפעול עצמאי ובשליטה מלאה שלכם. ניהול פשוט וקל ללא מגבלה על כמות ההנחות או סוג ההנחה:
– עדכון אחוז הנחה מסוים עם/בלי קוד קופון להזנה.
– מבצעי 1+1 על מוצרים ספציפיים.
– מבצעים בימים מסוימים או שעות ספציפיות כגון: הנחה על קינוחים בשעות מתות למשיכת תנועה לעסק.
– הנחות לפריטים מסוימים או לקטגוריות מסוימות.
– מבצעי כמות ומבצעי תוספות ושינויים.
– מבצעי חברי מועדון.
– מבצעים לרוכשים בפעם הראשונה.
בעזרת מערכת ClickEat יש באפשרותכם לבנות כל מבצע או הנחה במטרה להגדיל את מכירות המסעדה.
האם יש אופציה למימוש שוברי מתנה (Gift card)?
מערכת ClickEat מאפשרת רכישה ומימוש Gift card הניתנים למימוש במערכת ההזמנות בלבד. זהו עוד כלי שיווקי מצוין שגורם ללקוח קיים למשוך אליכם לקוחות חדשים.
האם ClickEat מאפשרת ביצוע הזמנות גם במסעדה?
כמובן, יש לנו עמדות הזמנה עצמית בכניסה למסעדה לטובת לקוחות שמעוניינים להזמיןTake Away. עמדה זו חוסכת זמן כפול: הלקוח לא צריך להמתין למארחת שתיקח ממנו את ההזמנה והמארחת לא מבזבזת את זמנה בהקלדת הזמנות למערכת על חשבון קבלת לקוחות והושבתם.
בנוסף ב-ClickEat יש גם אפשרות ליצור קוד QR לסריקה ע"י הלקוח להזמנה עצמאית דרך הנייד.
כחברת פיתוח מערכות מובילה ומקצועית יש לנו את היכולת הטכנית לפתח כל פתרון ייחודי לעסק.
אני מקבל הזמנות בטלפון איך ClickEat מסייעת לי בזה?
יש לנו מערכת טלפנית ייעודית שנועדה לעזור לקצר זמני מענה ללקוח בטלפון. המערכת זוכרת את פרטי הלקוח כגון: טלפון, כתובת, הזמנות אחרונות ושמירת כרטיסי אשראי. בפעם השנייה שהלקוח מזמין תהליך ההזמנה הוא קצר יותר ויעיל יותר. כך העובד שנותן מענה במוקד מטפל במהירות וביעילות בכמות הזמנות רבה יותר.
לצד זאת ישנם פיצ'רים יעודיים לטלפניות כגון: פופ אפים להמלצות על מנות, הגדלת מכירה, הערות הזמנה ייעודיות להן בלבד ועוד.
אני עובד עם קופה "טיפשה", איך ניתן לקבל הזמנות עםClickEat?
החברה שמה לה למטרה למצוא את הפתרון היעיל ביותר לקבלת המשלוח עבור המסעדה. היעילות התפעולית נבחנת אל מול כלל המערכות בשטח בין אם בחיבור לקופה, חיבור למדפסת בונים קיימת, מדפסת A4, או כל אמצעי תקשורת שניתן דרכו לקלוט הזמנות.
האם יש לכם עמדת קיוסק?
כן. גם כאן היתרון של ClickEat בא לידי ביטוי: העיצוב נבנה ייעודית לקיוסק ואינו עוד תמונה או שכפול של האתר כפי שנוהגות לעצב חברות אחרות.
הקיוסק מספק ללקוח חוויית קנייה בדיוק כמו שהוא מזמין באתר ההזמנות שלכם, עם כל אפשרויות הבחירה שאתם בוחרים להעניק לו. עמדת הקיוסק היא עוד קופה ללא צורך בכוח אדם נוסף. ניתן הציג את אותם מוצרים ומבצעים כמו באתר או לייעד לו מוצרים ומבצעים ספציפיים. כל הנתונים מחוברים למערכת ClickEat כך שהניהול של מערכת ההזמנות והקיוסק נעשה במקום אחד.
כמו במערכת ההזמנות גם בקיוסק, המלאי יכול להתעדכן אוטומטית כשהוא אוזל כך שאין התעסקות עם המערכת במהלך העבודה השוטפת.
אין לי שליחים, האם אני צריך מערכת?
עבור מי שאין לו שליחים אנו עובדים בשיתוף פעולה מול חברות שליחויות מקומיות וניתן לקבל מענה לכך. אנו לא פורטל משלוחים אלא חברה הבונה עבורכם מערכת הזמנות ייחודית למותג שלכם. מסעדות שהם מותג ומקבלות תנועה של לקוחות בפני עצמם או מפרסמים את עצמם – חייבות להכווין את הלקוחות למערכת בשליטתם. לקוח שמזמין בפעם הראשונה ורוצה לחזור להזמין שוב, עדיף שיעשה זאת במערכת בבעלותכם – ולא דרך לקוח צד ג'. כך תחזקו את המותג שלכם בתודעה שלו ותהיו בשליטה על הנראות.
מה ההבדל בין פלטפורמה למשלוחים לבינכם?
אם המסעדה שלכם היא חלק מפורטל משלוחים, כשלקוח מחפש אתכם בגוגל, הוא לא ימצא את אתר ההזמנות שלכם, עם המיתוג והצבעים שלכם אלא את המותג של פורטל המשלוחים. כשאתם מפרסמים פוסטים ברשתות החברתיות או מודעות ממומנות עם קישור להזמנת משלוחים, אתם מביאים תנועה לפורטל המשלוחים ולא לאתר שלכם. במילים אחרות, אתם מקדמים את פורטל המשלוחים ולא ההיפך. כך מבלי ששמתם לב אתם פוגעים בפעולות למיתוג וחיזוק התודעה הצרכנית.
ב-ClickEat אנו בונים לכם White label – מערכת הזמנות אונליין עם דומיין חדש הנושא את שם העסק ומעוצב בהתאם למותג. אתם מקבלים שליטה מלאה על ניהול האתר, על התנועה של הלקוחות ועל המידע שמצטבר בו. מכאן כל פעולות השיווק מקדמות את המותג שלכם ומאדירה אותו ולא פורטלים אחרים. בכל מקרה ניתן לבנות את המותג בעזרת ClickEat במקביל לפורטל המשלוחים.
למי מתאימה מערכת ClickEat?
אם אתם עסק שרוצה לגדול, אם אתם משקיעים בפרסום ובניית מותג קיים, או אם אתם בעלי עסק חדש ורוצים לבנות לעצמכם שם ומותג – אתם צריכים מערכת הזמנות משלכם. ClickEat היא מערכת אישית שלכם, עם כתובת אתר שלכם ובעיצוב בהתאם למותג. המערכת כבר הוכיחה שהיא מגדילה את נפח הרכישות בזכות ממשק הזמנות נוח, אפשרות להרחבת אזורי המשלוח, עיצוב שעושה חשק להזמין הכל ומעל הכל – המידע שכל כך חשוב לכם לשיווק דיגיטלי מדויק.
האם מערכת ClickEat תעזור לי למכור יותר?
חד משמעית כן! על סמך מה הביטחון? על פי נתונים שהלקוחות שלנו משתפים אותנו. איך זה קורה? ב- ClickEat יש פיצ'רים של הגדלת מכירה אשר נועדו להגדיל את סל הקניות של הלקוח. בנוסף יש פיצ'רים של הנחות, מבצעים וניהול מועדון לקוחות שגם הם נועדו לשמור על נאמנות הצרכן
האם העיצוב זהה לכלל העסקים המשתמשים בClickEat -?
לא. המערכת שנבנית עבורכם הינה White labelהזוכה לעיצוב ייחודי לכל עסק באשר הוא ובהתאמה לאופיו. כחברה המתמחה בבניית מותגים אנו רואים חשיבות בבניית העסק כמותג בפני עצמו, עם דומיין הנושא את שם המותג ולא כדף בתוך אתר של חברות משלוחים. כאשר לקוח יחפש את העסק שלכם בגוגל, הוא ימצא את אתר הזמנות שלכם, עם המיתוג והצבעים שלכם ולא של חברת המשלוחים. למעשה, ClickEat היא כלי לצריבת המותג שלכם בתודעה הצרכנית של הלקוחות.
יש לנו מחלקה לעיצוב גרפי ובה צוות גרפיקאים שעובד על כל עסק. כל עיצוב ניתן לשינוי ועולה לאוויר רק לאחר אישורו של הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.
האם דרושים הבנה וידע טכני בשביל להשתמש במערכת?
ממש לא, זה חלק מהקסם של המערכת – כל כך מתוחכמת ועדיין פשוטה מאוד לתפעול. המערכת בנויה כך שגם העובד הכי "לא מבין במחשבים" יכול להשתמש בה ולבצע את הפעולות הרצויות לו לניהול המשמרת.
לצד הידע והנסיון שצברה החברה בעשור האחרון, ב-ClickEat דוגלים בתחקור כל פנייה למוקד ופועלים למנוע תקלות מראש ולספק מידע. כמי שמגיעים מעולם ה-UX/UI ממשק הניהול אופיין כך שכל בעל מסעדה יכול לתפעל אותה בקלות יתר ועם שליטה מלאה. המערכת הינה פתוחה ב-99% וניתנת לעריכה בזמן אמת ללא צורך בפנייה למוקד או מתכנת. בכל מקרה, לפני העלייה לאוויר תקבלו הדרכה מלאה על כל חלקי המערכת ותמיכה בעת הצורך.
מדוע לבחור ב-ClickEat על פני מערכות משלוחים אחרות?
מערכת ClickEat הינה מערכת ייעודית המספקת מענה לענף משלוחי המזון מזה כעשור. חברת Web3Dהמתמחה מעל לכל באפיון UX/UI מקצועי, פיתחה את ClickEat מתוך 3 השקפות עולם:
1. חוויית לקוח מקסימלית – עיצוב חווית משתמש וממשק מותאם לקוח המעניק את חוויית ההזמנה הטובה ביותר.
2. חוויית ניהול קלה – תפעול ניהול "מאחורי הקלעים" של המסעדה באופן פשוט, נוח ומהיר. יכולת שליטה מלאה על המערכת, הפקת דוחות ומוקד זמין לתמיכה 24/7.
3. כלים לשיווק אפקטיבי – כל הפיצ'רים להגדלת המכירות במקום אחד: ניהול מועדון לקוחות, מבצעים והנחות, שליחת הודעות, פופ אפ, אפסיילים, מדידת המרות ועוד.
בעשור האחרון צברה החברה ניסיון רב במתן פתרונות ניהול למסעדות הגדולות במשק ומנהלת כיום מאות אלפי הזמנות בחודש.
מה ההבדל בין ClickEat לבין המתחרים?
המערכת שלנו הינה המערכת המתקדמת ביותר ברמה הטכנולוגית וכתוצאה מכך – מבחינת היכולות שהמערכת מספקת והדברים שניתן לעשות בה, אין לה מתחרים בענף המזון.
יתרון נוסף הוא השליטה – המערכת שלנו נותנת לכם, בעלי העסקים, 100% עצמאות לבצע שינוים, לשמור את כל הנתונים ולהפיק מהם דוחות לשימושכם. כך שניתן לעדכן את האתר בקלות ויעילות, ללא תלות במתכנת חיצוני.
אם אתם לא גובים עמלה על כל הזמנה, איך אני משלם על המערכת?
ישנה עלות הקמה חד פעמית עבור ההקמה, המשתנה בהתאם לרמת הפיצ'רים, התכונות שאתם רוצים שיהיו במערכת שלכם.
לאחר העלייה לאוויר ישנו תשלום חודשי קבוע עבור שירות ותמיכה 24/7 ועבור שרת האחסון. העלות אף פעם אינה נגזרת מכמות ההכנסות – בין אם התקבלו 1,000 הזמנות או 10,000 הזמנות בחודש, התשלום על המערכת הינו קבוע וידוע.