דילוג לתוכן

מערכת ניהול הזמנות ClickEat יעודית לקצביות - איטליז

לאחר פיתוח מתמשך של יותר מ-7 שנים, הקמנו מערכת ייעודית לתפעול וניהול מערך המשלוחים ואיסוף עצמי אונליין – עבור קצביות, איטליזים מקומיים או רשתות איטליז, מערכת אחת מושלמת שתיתן לכם את האפשרות להיכנס לעולם האונליין, מבלי להתפשר באופן הכנת הבשר והשירות בסניף שאתם רגילים לתת.

מערכת ניהול הזמנות קצביה | אטיליז

במציאות החדשה של חיינו הדבר החשוב ביותר לעסק שלך זו היכולת להעביר אותו למרחב הווירטואלי , לשמר לקוחות ולהגדיל מכירות!

מציאות החדשה
הפלטפורמה מאפשרת ללקוח המזמין לבצע את הזמנתו בצורה הקלה והחווייתית ביותר

ובמקביל מייצרת ערך רב לבעל העסק – ROI גבוה ויחסי המרה גבוהים משמעותית מהמקובל בענף וזאת בעזרת ממשק ניהול ושיווק אקטיבי ויעיל אשר כולל שילוב של מספר מערכות במקביל.

מערכת לניהול ימים

אזורי משלוח

התממשקות מלאה לקופות
ומשקלים חכמים

תצוגה ייעודית לבחירת משקל
וגודל הנתח ואופן הפריסה

אזור אישי ושחזור
הזמנה בקליק

דו"חות תפעול
והכנה למשלוח

מערכת שיווק
והגדלת מכירות

360 ClickEat

מייצרת חוויה חדשה בענף ה- Delivery Food באמצעות מערכת שנועדה לתת פתרון כולל וחוויה יוצאת דופן במרחב הדיגיטלי לקצביות, מעדניות בשר ואיטליזים, החל ממערכת הזמנות מקוונת דרך שיווק, ניהול שליחים, מועדון לקוחות, דו"חות ניהול ותפעול של משלוח, התחברות לשקילה וסליקה מאובטחת ועוד. נוסף לשותף הטכנולוגי, ClickEat תלווה אתכם מהיבט מיתוג וגרפיקה והשיווק הדיגיטלי לעסק, כלל הפתרונות הדיגיטלים לעולם משלוחי הבשר במקום 1

web3d ClickEat הינה תת מותג של קבוצת Web3D המלווה עסקים וחברות למעלה מ-25 בארץ ובעולם במתן פתרונות תוכנה, שיווק ומיתוג.

ב-7 השנים האחרונות, השקענו מאות אלפי שעות פיתוח, בהקמת מערכת ייעודית לקצביות, מעדניות בשר ואיטליזים. בתום אפיון קפדני, התאמנו את המערכת כך שתיתן מענה מקיף ב-3 תחומים מרכזיים:

תפעול שוטף

מהיום אפשר לקבל הזמנות מהאתר למשקל החכם ישירות – במקביל לשירות הלקוחות בסניף – בניגוד למערכות הזמנות אחרות הקיימות בענף, ClickEat השקיעה באפיון UI ( חווית המתפעל) לשיפור קליטת ההזמנה מאחורי הקלעים.

תפעול שוטף

המערכת מכילה מודולים ייעודים בהתאמה לקצביות ועולם משלוחי הבשר, החל מדו"חות ייעודים להכנת הבשר לפי אופן פריסה, דו"חות ליקוט לפי הזמנה, תשלום לפי המשקל בפועל (תוך תפיסת מסגרת המזמין), או לפי עלות קבועה, ניהול מערך המשלוחים לפי אזורי משלוח לפי ימים ייעודים בשבוע, ועוד עשרות אפשרויות שונות – הכול בכדי לייעל עד המקסימום האפשרי את תהליך הכנת ההזמנה.

חווית משתמש ייחודית

מזה 25 שנה, אנחנו מתמחים ביצירת חווית משתמש (UX) ייחודית כך שכל גולש שנכנס לאתר לבצע הזמנה, ישלים את העסקה בזמן הקצר ביותר, תוך הקניית תחושת סיפוק עצמי ורצון לחזרה להזמנה נוספת, ובמקביל – הפעלת כלל העזרים למקסום סל הקנייה הממוצע.

חווית משתמש ייחודית

מערכת האונליין שלנו – כוללת ממשק הזמנות במובייל, דסקטופ ואפילו עמדות קיוסק ייעודיות, פילוח לפי אזור גיאוגרפי וזמני משלוח ייעודים, סינון תפריט ייעודי לפי יום בשבוע, תפריט חגים, ותפריט סופ"ש, אופציה לשמירת כרטיס אשראי, ניהול אזור אישי ומועדון לקוחות כך שלקוח חוזר יוכל לשחזר הזמנה קודמת בקליק בודד.
לא בכדי מערכת ההזמנות של ClickEat מעלה את מערך הזמנות האונליין ב-%30 בהשוואה למערכות הזמנות מקבילות.

שיווק והגדלת מכירות

ב-20 השנים האחרונות אנחנו אחראים על ליווי והגדלת המכירות לאלפי עסקים וחברות בישראל ובעולם. לכן שמנו למטרה להוסיף תתי מערכות להגדלת המכירות במערך האונליין.

שיווק והגדלת מכירות

לצד מערך המשלוחים באונליין והתפעול השוטף, מוטמעים במערכת מגוון מערכות שיווק ודיוור לייעול תהליך השיווק של העסק, החל ממערכת מבצעים אוטונומית ודינאמית שמתחברת ישירות לקופה, מועדון לקוחות וצבירת נקודות ייעודי, מערכת דיוור בהודעות, מערכת לניהול קופונים באופן סמוי, מערכת Giftcard ,ממשקי אפסיילים והגדלת מכירות ועוד. הכול במערכת אחת ייעודית לעולם משלוחי המזון.
קליקאיט

מוטמעת ועובדת בהצלחה רבה בחנויות דגים ורשתות מהמובילות בישראל

שאלות ותשובות

אם קיים כבר אתר לאיטליז שלי, האם מערכת ClickEat מחליפה אותו?

לא, ClickEat משתלבת כמערכת הזמנות באתר שלך בזמן שזה משמש אתר תדמיתי שמציג את ערכי המותג ומסייע בקידום במנועי החיפוש. העיצוב הוויזואלי של מערכת ההזמנות ממשיך את הקו העיצובי של האתר ובכך מהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

במה שונה מערכת ClickEat מאתר E-commerce או מערכת של חנות מוכנה בוורדפרס?

ההבדל המהותי הוא במסע הלקוח ובזרימה של תהליך הרכישה. לחברתנו 25 שנות ניסיון באפיון חוויית משתמש והקמת מעל 400 חנויות אונליין, ומזה 12 שנה חוקרים באופן מעמיק ושוטף את התנהגות הגולשים בעת הזמנת משלוח אוכל אונליין. המסקנות הן חד משמעיות – התהליך שעובר הגולש בהזמנת אוכל שונה מתהליך רכישת בגד בחנות E-commerce. בעוד שברכישת בגד הלקוח מתלבט ומחפש, כשמדובר במזון הוא יודע מה מתחשק לו ורק צריך לעזור לו למלא את הסל. גם מבחינת המצב הרגשי לגולש רעב יהיה קל יותר לשכנע להוסיף מוצרים ולהגדיל את סל הקנייה מעבר למה שהתכוון. מכאן יצאנו לדרך ובנינו את מערכת ClickEat כמערכת סגורה עם אפיון תהליך זרימה מדויק להזמנות מזון. כמו כן, הודות ליכולת לשמור את פרטי הלקוח והזמנות קודמות, תהליך ההזמנה מהיר ויעיל יותר.

האם ניתן להגדיל את המכירות בקצבייה בעזרת מערכת ClickEat?

כן, מנתונים ששיתפו אותנו בעלי אטליזים וקצביות שלנו ניתן לראות עלייה במכירות ובנפח ההזמנות. למערכת ClickEat ישנם רכיבים להגדלת מכירה שכל ייעודם הוא להגדיל את סל הקניות של הלקוח כגון הצגת מוצרים משלימים (אפסייל) בהתאם לנתחים שהוזמנו, מבצעים והנחות, וכן ניהול מועדון לקוחות שבונה קהל צרכנים נאמן.

איך ClickEat מסייעת לקצבים להתמודד עם כל ההזמנות שנכנסות?

ClickEat הינה מערכת ראשונה מסוגה המותאמת לקצביות המייעלת את ניהול הזמנות, המשלוחים והמלאי. כל ההזמנות מגיעות במהירות אל מקום אחד באופן מסודר וברור, עם כל ההערות והבקשות של הלקוח. המערכת מתחברת ישירות למשקל, למדפסות בונים ומדבקות וההזמנות נכנסות למשקל ולקופה. ניתן לעקוב אחר ביצוע ההזמנות ולעדכן סטטוס ביצוע כך שאף בון לא נופל "בין הכיסאות". עם ClickEat לא צריך לעצור את העבודה כדי לקחת הזמנה, לא צריך לזכור איפה רשמתם את ההזמנה ומי הזמין בהודעת ווטסאפ.

ללקוחות בקצבייה יש דרישות רבות מהקצב, איך זה נעשה בהזמנה אונליין?

ClickEat למעשה מתפקדת כסניף אונליין של האיטליז שלכם. היא מאפשרת לתת מענה מלא ללקוח כאילו הוא עומד כעת מולכם בחנות. הלקוח בוחר את סוג הנתח, המשקל, אופן החיתוך המועדף (קוביות לגולאש או פרוסות למנגל) ואת עובי הפריסה. כמו כן, ניתן להוסיף הערות ובקשות מיוחדות (לנקות את השומן, להוריד את העוף וכו'). כאשר מוצר אזל מהמלאי מערכת ההזמנות מתעדכנת אוטומטית כך שהלקוח לא מגלה זאת רק בעת הכנת ההזמנה ע"י הקצבים.

הצג/י עוד
שתף
Whatsapp share link Email share link Facebook share link LinkedIn share link printer share link twitter share link
mail
whatsapp איקון טלפון

    צור קשר מורחב