מערכת ניהול הזמנות ClickEat יעודית לחנויות מכולת
לאחר פיתוח מתמשך של יותר מ-7 שנים, הקמנו מערכת ייעודית לתפעול וניהול מערך המשלוחים וה-TA אונליין – לרשתות של מסעדות וזכייני הסעדה ומזון, מערכת אחת מושלמת שמחליפה כ-12 ספקים שונים, שתעניק את השליטה והפיקוח למנהל הרשת, ובמקביל את הניהול וההזמנות לזכיין הרשת.

במציאות החדשה של חיינו הדבר החשוב ביותר לעסק שלך זו היכולת להעביר אותו למרחב הווירטואלי , לשמר לקוחות ולהגדיל מכירות!

ובמקביל מייצרת ערך רב לבעל העסק – ROI גבוה ויחסי המרה גבוהים משמעותית מהמקובל בענף וזאת בעזרת ממשק ניהול ושיווק אקטיבי ויעיל אשר כולל שילוב של מספר מערכות במקביל.
ממשק ניהול ייעודי למנהלי
רשת וזכיינים
התממשקות מלאה לקופות
ומשקלים חכמים
אפשרות לניהול פיננסי
ותשלומי זכיין-רשת
חווית משתמש ייחודית
במובייל, דסקטופ ועמדות
קיוסק
מערכת טלפנית ושירות
לקוחות
מערכת שיווק
ומועדון לקוחות
360 ClickEat
מייצרת חוויה חדשה בענף ה- Delivery Food באמצעות מערכת שנועדה לתת פתרון כולל וחוויה יוצאת דופן במרחב הדיגיטלי לעסקי דגים, החל ממערכת הזמנות מקוונת דרך שיווק, ניהול שליחים, מועדון לקוחות, דו"חות ניהול ותפעול של משלוח, התחברות לשקילה וסליקה מאובטחת ועוד.
נוסף לשותף הטכנולוגי, ClickEat תלווה אתכם מהיבט מיתוג וגרפיקה והשיווק הדיגיטלי לעסק, כלל הפתרונות הדיגיטלים לעולם משלוחי הדגים במקום 1

ב-7 השנים האחרונות, השקענו מאות אלפי שעות פיתוח, בהקמת מערכת ייעודית לקצביות, מעדניות בשר ואיטליזים. בתום אפיון קפדני, התאמנו את המערכת כך שתיתן מענה מקיף ב-3 תחומים מרכזיים:

מוטמעת ועובדת בהצלחה רבה בחנויות דגים ורשתות מהמובילות בישראל







שאלות ותשובות
כמה פשוט לנהל איטליז בעזרת מערכת הניהול ClickEat?
ClickEat היא מערכת מאוד קלה, נוחה ואינה דורשת ידע מוקדם לתפעולה. היא מראש הותאמה לתת מענה לצורכי הקצבים ולא לסבך או להקשות על שטף ההזמנות והעבודה. ניתן בקלות לערוך את תפריט המוצרים, להציג תפריט ייעודי בחגים, לנהל ולעקוב אחר מלאי המוצרים, לשלוט על אזורי המשלוח וזמני שירות המשלוחים, לפרסם מבצעים והטבות ולעקוב מקרוב אחר ההוצאות וההכנסות.
איך מתבצע החיוב בעת ההזמנה לפני שקילת הנתחים?
מערכת ההזמנות של ClickEat מתחברת ישירות למשקל באיטליז על ידי רכיב ליקוט ושקילה. החיוב בפועל אינו מתבצע בעת ההזמנה, המערכת תופסת ללקוח את המסגרת (עסקת J5) בהתאם לכמויות שהזמין. רק לאחר השקילה בזמן הכנת המשלוח מתבצע החיוב הסופי באופן אוטומטי.
האם השימוש ב-ClickEat כרוך בהתחייבות?
אין התחייבות. בכל נקודת זמן ובלבד שתינתן התראה מראש של 60 ימים ניתן לסיים את ההתקשרות עם ClickEat.
האם ClickEat יכולה לסייע בקבלת הזמנות טלפוניות?
כן, פיתחנו מערכת טלפנית על מנת לסייע בכל הקשור למענה טלפוני ללקוחות. המערכת מקצרת משמעותית את זמן הטיפול בהזמנה טלפונית ע"י שמירת הפרטים של הלקוח: הכתובת למשלוח, מספר טלפון ושמירת פרטי כרטיס האשראי. כמו כן, מערכת הטלפנית מאפשרת צפייה ושחזור הזמנות קודמות דבר שחוסך זמן רב ללקוחות הקבועים, הצגת המלצות שיוצעו ללקוח לטובת הגדלת ההזמנה והערות רלוונטיות לאותה הזמנה.
איך ClickEat מסייעת לקצבים להתמודד עם העומס שלפני החגים?
כל חג מחייב היערכות מראש וניהול נכון ויעיל של המלאי ועומס המשלוחים. מערכת ClickEat מרכזת בצורה מסודרת את כל ההזמנות, מאפשרת להיות עם האצבע על הדופק בכל הקשור בניהול המלאי, מעקב אחר כמות ההזמנות ועדכון אוטומטי במקרה שאזל המלאי של נתח מסוים.
כמו כן ל-ClickEat יש את כל הכלים לדרבן את הלקוחות לבצע הזמנות מראש:
– הוספת תפריט חג ייעודי עם מוצרי בשר המתאימים לארוחות החג.
– עדכון הנחות ומבצעים על כמות מסוימת או למזמינים שבועיים מראש, מוצר משלים במתנה, קופונים למימוש לאחר החגים וכו'.
– הודעות קופצות (פופ-אפ) כדי ליידע את כל מי שנכנס להזמין על המבצעים לקראת החג.
– פנייה לכל הלקוחות בהודעה ישירה לנייד להקדים את ההזמנות לחג.
– ניהול אזורי משלוח, הגדלת אזור המשלוח ומתן הטבה בדמי משלוח בהזמנות גדולות.
כל זאת ניתן לעשות בקלות ובמהירות זכות הממשק הנוח לניהול של ClickEat.