מערכת ניהול הזמנות ClickEat
ייעודית לדגים
לאחר פיתוח מתמשך של יותר מ-7 שנים, הקמנו מערכת ייעודית לתפעול וניהול מערך המשלוחים וה-TA אונליין – עבור עסקי דגים מקומיים או רשתות להפצת דגים טריים, מערכת אחת מושלמת שתיתן לכם את האפשרות להיכנס לעולם האונליין, מבלי להתפשר באופן הכנת הבשר והשירות בסניף שאתם רגילים לתת.

במציאות החדשה של חיינו הדבר החשוב ביותר לעסק שלך זו היכולת להעביר אותו למרחב הווירטואלי , לשמר לקוחות ולהגדיל מכירות!

ובמקביל מייצרת ערך רב לבעל העסק – ROI גבוה ויחסי המרה גבוהים משמעותית מהמקובל בענף וזאת בעזרת ממשק ניהול ושיווק אקטיבי ויעיל אשר כולל שילוב של מספר מערכות במקביל.
מערכת לניהול ימים
אזורי משלוח
התממשקות מלאה לקופות
ומשקלים חכמים
תצוגה ייעודית לבחירת משקל
וגודל הנתח ואופן הפריסה
אזור אישי ושחזור
הזמנה בקליק
דו"חות תפעול
והכנה למשלוח
מערכת שיווק
והגדלת מכירות
360 ClickEat
מייצרת חוויה חדשה בענף ה- Delivery Food באמצעות מערכת שנועדה לתת פתרון כולל וחוויה יוצאת דופן במרחב הדיגיטלי לעסקי דגים, החל ממערכת הזמנות מקוונת דרך שיווק, ניהול שליחים, מועדון לקוחות, דו"חות ניהול ותפעול של משלוח, התחברות לשקילה וסליקה מאובטחת ועוד.
נוסף לשותף הטכנולוגי, ClickEat תלווה אתכם מהיבט מיתוג וגרפיקה והשיווק הדיגיטלי לעסק, כלל הפתרונות הדיגיטלים לעולם משלוחי הדגים במקום 1

ב-7 השנים האחרונות, השקענו מאות אלפי שעות פיתוח, בהקמת מערכת ייעודית לקצביות, מעדניות בשר ואיטליזים. בתום אפיון קפדני, התאמנו את המערכת כך שתיתן מענה מקיף ב-3 תחומים מרכזיים:

מוטמעת ועובדת בהצלחה רבה בחנויות דגים ורשתות מהמובילות בישראל








שאלות ותשובות
לכמה זמן אני מחוייב ל-ClickEat?
ל- ClickEatאין התחייבות. ניתן להפסיק את התשלום על דמי השימוש החודשיים
בכל שלב, זאת בתנאי שניתנה הודעה מראש 60 ימים לפני מועד סיום ההתקשרות.
האם ClickEat עוזרת גם בקבלת הזמנות דרך הטלפון?
כן, ל-ClickEat יש מערכת טלפנית שפותחה כדי לייעל את המענה הטלפוני. זמן קבלת הזמנה טלפונית מתקצר משמעותית הודות לאפשרות לשמירת פרטי הלקוח: כתובת, טלפון ופרטי כרטיס אשראי לחיוב. לצד זאת ניתן לצפות ולשחזר הזמנות שבוצעו בעבר – יתרון למי שיש לו הרבה לקוחות קבועים עם הזמנות קבועות. כמו כן ניתן להציג על מסך המערכת המלצות על מוצרים שיוצעו ללקוח להגדלת המכירות וכן הצגת הערות ספציפיות להזמנה זו.
איך ClickEat מסייעת לבעלי חנות דגים בעומס של תקופת החגים?
הסוד הוא ביכולת להיערך מראש לפני החג ולנהל בחכמה את המלאי והמשלוחים. ClickEat מרכזת באופן מאורגן את ההזמנות, את ניהול מלאי הסחורה, בקרה על עומס ההזמנות ועדכון בזמן אמת ובאופן אוטומטי על מוצר שאזל מהמלאי.
ל-ClickEat יש את הכלים למשוך לקוחות להזמין מראש דגים לחג:
– תפריט חג מיוחד עם מוצרים לארוחת החג.
– מתן הנחות ומבצעים למזמינים מראש / מעל סכום מסוים, הענקת מתנה: מוצר משלים( יין, דבש, תבלינים), קופון הנחה לאחר החג ועוד.
– הצגת הודעת פופ-אפ על המבצעים לחג לכל מי שנכנס למערכת ההזמנות בשבועות שלפני.
– משלוח הודעה לנייד על מנת שיקדימו לשריין דגים לחג.
– ניהול והגדלת טווח המשלוחים ומתן הטבת משלוח חינם/מוזל בהזמנות מעל סכום מסוים.
נשמע שזה הרבה התעסקות אך מהר מאוד תגלו שזה ממש פשוט עם ClickEat .
לחנות הדגים שלי קיים אתר, האם מערכת ClickEat תשנה אותו?
לא, לקוחות חנות הדגים שלך יוכלו להגיע לאתר הקיים ומשם להיכנס למערכת ההזמנות ClickEat, או בלחיצה על קישור ישירות אליה. מערכת ClickEat משולבת באתר הנוכחי עם עיצוב מותאם כך שייראה בדיוק כמו האתר. אנחנו לא מוותרים על האתר מאחר והוא ישמש להצגת התדמית של חנות הדגים ובעליה וכן ככלי לקידום במנוע החיפוש.
האם אתר E-commerce או חנות בוורדפרס יכול לשמש כמערכת הזמנות לחנות דגים?
לא מומלץ, גם אם מבחינת הנראות אתר E-commerce ייראה כמו מערכת ההזמנות ClickEat ישנו הבדל קריטי הטמון ביסודות – באפיון תהליך הזרימה של מסע הלקוח. בעוד שאתרי סחר בנויים להעביר את הגולש מסע שכנועים עד לרכישה כלשהי, באתר הזמנת מזון הלקוח יודע שהוא מעוניין בדגים. למעלה מ-12 שנה אנו מבצעים מחקר מתמשך בתחום התנהגות הצרכים תוך כדי תהליך הזמנת מוצרי מזון אונליין, בדגש על חנויות דגים וקצביות. הידע שנצבר ועם 25 שנה באפיון ובניית מעל 400 חנויות וירטואליות, ClickEat פותחה במטרה לשמש מערכת סגורה לניהול חנות דגים. כל מסכי המערכת מאופיינים כך שיסייעו לצרכני דגים טריים להזמין כאילו היו בסניף הפיזי, לשווק להם מוצרים נוספים להגדלת נפח הסל ולייעל ולזרז את התהליך ע"י שמירת הפרטים והזמנות לשיחזור.